Гомін Галичини

Щомісяця у середньому КП “Дрогобичводоконал” виявляє 10 несумлінних споживачів

Щомісяця у середньому КП “Дрогобичводоконал” виявляє 10 несумлінних споживачів

2016-07-18 13:33:02

Щомісяця у середньому КП “Дрогобичводоконал” виявляє 10 несумлінних споживачів

За перше півріччя складено 70 актів на порушників законодавства у сфері водопостачання та водовідведення, з яких стягнено 25 тис грн за недооплачені куби. У середньому щомісяця працівники підприємства виявляють 10 порушників.
Незважаючи на постійну активну роботу у цьому напрямку, на підприємстві визнають, поки що повністю викорінити нечесне споживання їм не вдається. Переважно абонентів, що нехтують правилами споживання води, виявляють контролери, які інспектують лічильники. Вони і подають перший сигнал про порушення.
Мінімізовувати кількість споживачів, що намагаються хитрувати з використанням води, підприємство намагається за допомогою встановлення антимагнітних стрічок, що фіксують будь-яке зовнішє втручання в магнітне поле приладів обліку води. Як свідчить практика, стверджує заступник начальника відділу збуту Оксана Розквас, у абонентів, на лічильники яких було встановлено антимагнітні стрічки переважно споживання води одразу зросло вдвічі, а то й тричі.
“Попри постійну боротьбу з безобліковим використанням води, кількість тих, хто вдається до споживацького обману, стрімко не зменшується”, – констатують на КП “Дрогобичводоканал”. Тенденційно крадіжки більш поширені влітку, їхнє зростання пов’язане із більшими потребами у воді. Є прецеденти, коли після сплати грошової “санкції” за самовільне під’єднання до водомережі, абонент і надалі не відмовив собі у задоволенні безплатно споживати воду.
Варто відзначити, що втрати води безпосередньо впливають на формування вартості послуг. Тож нечесне її споживання деякими абонентами є одним із чинників, що стимулює чергове зростання тарифу.

джерело: КП "ДРОГОБ?ЧВОДОКАНАЛ"






Що ще читають на цю тему



Коментарів немає
Додати коментар


Коментар