Відсутні квитанції №2 на квартальну звітність. Що робити?

Відсутні квитанції №2 на квартальну звітність. Що робити?

2021-04-20 12:57:45

Відсутні квитанції №2 на квартальну звітність. Що робити?

Шановні користувачі!

 

Наразі є багато звернень що відсутності квитанцій №2 для таких звітів як:

  • F0103307 – Податкова декларація платника єдиного податку – фізичної особи – підприємця (для третьої групи) (далі – Декларація)
  • J/F0510506 – Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Розрахунок)

або у квитанції №2 для Розрахунку результатом обробки є “смайл” або є успішна квитанція №2, але дані не внесені до реєстру застрахованих осіб.

Доводимо до Вашого відома, що наразі однозначних рекомендацій щодо виходу з ситуації немає, оскільки звітність об’єднана, вона обробляється в рамках «Єдиного вікна», тобто в обробці вищезгаданої звітності приймає участь як ДПСУ, так і ПФУ (нововведення для Декларації, оскільки в ній з’явивися Додаток 1 «Відомості про суми нарахованого доходу застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску», який оброблюється в ПФУ).

Принцип роботи «Єдиного вікна» базується на тому, що пакет звітності передається для обробки до системи ДПСУ, звіт проходить етап перевірок і якщо обробка вдала і перевірки пройдені, то формується успішна квитанція №1, пакет звіту архівується на рівні системи ДПСУ і передається до ПФУ.

 

ПФУ здійснює остаточну перевірку таких пакетів звітів, за результатами перевірки всіх необхідних контролів формується квитанція №2, яка передається до системи ДПСУ. Система ДПСУ формує узагальнюючу квитанцію №2, яка за допомогою Єдиного вікна надсилається платнику податків.

 

Оскільки програмне забезпечення ПФУ не готове до коректної обробки Розрахунку та Декларації, квитанції №2 не формуються, всі відправлені звіти знаходяться в черзі на обробку.

 

Наразі ПФУ здійснює аналіз помилок, на основі якого до програмного забезпечення ПФУ вносяться коригування.

 

Для Розрахунку рекомендуємо повторно відправляти звіт лише у разі, якщо термін очікування квитанції №2 перевищує декілька днів, оскільки згідно Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами “Не пізніше наступного робочого дня з моменту формування першої квитанції, якщо інше не встановлено нормативно-правовими актами та цим Порядком, формується друга квитанція”.

 

У разі, якщо отримано у квитанції №2 результат обробки “смайл”, рекомендуємо подавати звіт повторно, оскільки такий звіт вважається неприйнятим, а “смайл” – це внутрішня помилка системи, яка формується в разі, коли звіт відправлено, але квитанція №2 не сформована, при цьому повторно відправлено той самий звіт.

 

Такий звіт не попадає в ПФУ, а його дані не вносяться до реєстру застрахованих осіб.

 

У разі, якщо є успішна квитанція №2 до Розрахунку, але дані не внесено до реєстру застрахованих осіб, рекомендуємо звертатися за роз’ясненнями до контролюючих органів.

 

Щодо Декларації, про початок прийняття Декларації нами буде повідомлено додатково, уважно слідкуйте за нашими новинами.

 


Підписуйтесь на наш канал у Telegram та нашу сторінку в Facebook, щоб завжди бути в курсі останніх подій та оновлень програми.

за маиеріалами:

джерело: власне






Що ще читають на цю тему



Коментарів немає
Додати коментар


Коментар