ГО «Детектор медіа» і Spinus Agency у співпраці з ЮНЕСКО почали кампанію «Медіаграмотність ― це свобода», яка має на меті підвищити рівень медійної та інформаційної грамотності серед українців і акцентувати увагу на важливості критичного мислення та навичках протидії дезінформації у воєнний час. Кампанія приурочена до Дня гідності та свободи, який відзначається 21 листопада. Ця дата є знаменною для українців і покликана утвердити прагнення українських громадян до демократії, свободи та справедливості. Люди свободи і є медіа- та інфограмотними. Тож проєкт має на меті посилити в українців стійку звичку аналізувати й перевіряти інформацію. Ініціатори кампанії хочуть привернути увагу до правил медіаграмотності, які допоможуть розпізнавати маніпуляції, захищатися від оманливих новин, дезінформації та дипфейків, а також обирати надійні джерела інформації. Як це працює - читайте у нашому матеріалі.
Як медійники згадують річницю двох революцій - думки, враження, емоції зібрала Ірина Семенюта, подробиці тут - «За гідність і свободу у нас ще довга боротьба». Співзасновниця «Голки» Маргарита Ситник згадала, що під час Революції Гідності працювала у Росії: «Ніщо так не виховує в тобі патріота і не підносить прагнення боротися за гідність і свободу, як життя в тій країні 404 і за кордоном вцілому». «За гідність і свободу у нас ще довга боротьба — із зовнішнім агресором, і з внутрішніми ворогами», — додала журналістка у дописі.