17 жовтня завершив свою роботу Львівський міжнародний форум індустрії туризму та гостинності

2014-10-19 18:52:40

17 жовтня завершив свою роботу Львівський міжнародний форум індустрії туризму та гостинності

Роботу Міжнародного форуму індустрії туризму та гостинності завершено

17 жовтня завершив свою роботу Львівський міжнародний форум індустрії туризму та гостинності, в рамках якого проходило декілька виставок та презентацій, зокрема восьма спеціалізована виставка «Готельний та ресторанний бізнес», п’ятнадцята міжнародна виставка-ярмарок «Тур-Експо» а також сьома спеціалізована виставка «Континент розваг». На жаль, час перебування наших кореспондентів на виставці був обмежений, тому безпосередньо зосереджували свою увагу на тому, що стосується відпочинку у Карпатах і карпатському регіоні.

Коли діляться враженнями, усе розділяють на критерії «сподобалося» та «не сподобалося». Ми ж дещо вдосконалимо ці критерії і сформулюємо їх наступним чином: «Що побачили» і «Що хотілося б побачити».

Що побачили

Львівські туристичні виставки завжди показують щось цікаве і корисне для індустрії туризму. Цьогоріч багато уваги було приділено туристичному та відпочинковому спорядженню. Багато фірм презентували готельне, ресторанне, спортивне, туристичне спорядження і навіть атракціони. Ми, зокрема, поспілкувалися з представником харківської фірми vector infiatables, які, як виявилось, займаються розробкою паркових атракціонів з пневмоконструкцій. Раніше про них не доводилось чути, бо вся діяльність була спрямована на курортний Крим. Та через ситуацію в країні їм довелося кинути око і на туристичну Західну Україну.

Рухаємось далі і бачимо декілька стендів представників активного туризму. Зокрема, в Україні існує Асоціація активного та екологічного туризму, яка об’єднує в собі представників та організаторів велосипедних мандрівок, водних видів туризму, ну і, звісно, піших мандрівок. Вони презентували свої проекти і способи як активно і екстремально відпочити і в Карпатському регіоні. А в контексті Західної України ми отримуємо ще один регіон активного туризму – Подністров’я.

Далі в руки потрапляє невеличкий флаєр Тернопільського спортивно-туристичного клубу, з якого дізнаємося, що печери є не лише в Карпатах. Нас запрошують відвідати печеру Млинки неподалік містечка Чортків. Для тих, хто обере для відпочинку Західну Україну, це буде ще однією цікавою туристичною принадою.

Коли почали розбирати матеріали з цього стенду, спочатку склалося враження, що ми потрапили у приймальну комісію, оскільки на першому аркуші було викладено перелік предметів, які необхідні при вступі кудись… Почали детальніше розглядати матеріали і зрозуміли, що ми на стенді Львівського інституту економіки і туризму, який готує фахівців туристичної галузі для всієї України. Щоб якось підтвердити, що даний заклад складається не лише з теоретиків, але й практиків, на розгляд відвідувачів було представлено декілька власноруч розроблених туристичних турів. Зокрема це Екологічний тур «Розточчя заповідне», а також «Перлинами Львівщини».

І окремо за оригінальність хотілося б відмітити представників словацького курорту Дудніце. Хоча вони ніякого відношення до Західної України не мають, проте, як намагалася нас переконати симпатична жіночка, що і вони – це маленькі Карпати. Тож нашим представникам варто повчитися у сусідів туристичної індустрії.

Що хотілося б побачити

Побільше посмішок. Їх було недостатньо, оскільки в останній день більшість учасників розбіглося, а ті, що залишились, були думками далеко від форуму.

Також хотілося б побачити значно більші виставкові площі. Будучи одним з туристичних центрів, Львів мав би зробити все, аби тут форуми подібного рангу перевершували столичні. Окрім цього очікували на стенди представників зеленого туризму, які в найближчі роки у карпатському регіоні будуть відігравати головну скрипку в індустрії туризму. Загалом подібна ситуація свідчить про те, що дана сфера потребує певних методичних і освітніх програм стосовно того, як себе презентувати. Причиною є, мабуть, і вартість, яка сьогодні не по кишені представникам малого та середнього бізнесу. Тому висловлюємо сподівання, що на наступний рік відбудеться лібералізація вартості послуг і підвищення освіченості підприємців в питаннях реклами і самопрезентації.

Як результат – надзвичайно непропорційне репрезентування туристичних секторів Карпатського регіону і регіону Західної України. Ми бачили Львів і Львівську область, були представники з Івано-Франківська, Чернівців, Тернополя. Закарпаття якось випало з контексту. А хотілося б і їх бачити. Трускавець був взагалі лише представлений візитками одного з санаторних об’єднань.

Ось так коротко розповіли про те, що побачили і з ким вдалося поспілкуватися. Висловлюємо щирі сподівання, що в наступному році цей форум стане значно ефективніший, адже він потрібний і Львову, і представникам туристичної індустрії, і нам, інформаційно-туристичним проектам, і, звісно, простому, але найважливішому суб’єкту цього ланцюжка – туристичному споживачу.

Ярослав Баран, спеціально для www.karpatytur.info та Інтернет-видання «Трускавецький вісник»

джерело: Трускавецькій вісник