Гомін Галичини




Конкурс «Бути 20-річним»

Конкурс «Бути 20-річним»

2018-04-27 15:32:35

Конкурс «Бути 20-річним»

Участь у конкурсі на виробництво відеосюжетів для Алжиру, Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Єгипту, Грузії, Йорданії, Лівії, Лівану, Молдови, Марокко, Палестини, Тунісу та України
 

Конкурс «Бути 20-річним»


Сьогодні open media hub оголошує про відкриття конкурсу на виробництво відеосюжетів з метою підтримки телевізійних та онлайн відеожурналістів із країн Європейської політики сусідства у створенні контенту на теми Європейського Союзу та відносин відповідних країн із ЄС. Цей конкурс відкрито для Алжиру, Вірменії, Азербайджану, Білорусі, Єгипту, Грузії, Йорданії, Лівії, Лівану, Молдови, Марокко, Палестини, Тунісу та України.
 
Окрім фінансової підтримки, медіа-професіонали матимуть змогу скористатися практичними порадами для виробництва та розповсюдження контенту відповідного якісного рівня. Така програма спрямована підвищити обізнаність громадськості щодо діяльності та впливу Європейської політики сусідства, а також збільшити зацікавленість національної та місцевої аудиторії в європейських цінностях.

Концепція конкурсу «Бути 20-річним»: 
Будь ласка, ознайомтеся з прикладами попередніх відеосюжетів на нашому веб-сайті: 
https://openmediahub.com/being20/

  • 1’45’’ відредагований сюжет;
  • Оберіть героя (молодь, віком близько 20-ти років), це також може бути сюжет про самого автора-журналіста;
  • Оберіть значущі локації для зйомок інтерв’ю або події, чи зустрічі;
  • Розкажіть: історію героя (героїні), його/її прагнення, мрії, успіхи, пристрасті ...
  • Ви можете задавати питання на різних локаціях або під час подій упродовж 30 секунд для кожної послідовності, обираючи щоразу інший кут, кадрування або переміщення. Ви також можете обрати одну тему та розглянути її з різних аспектів;
  • Приділіть 20 секунд сюжету для «вступу», демонструючи вашу країну та місто, немовби ви звертаєтеся до когось, хто ніколи там не був.

Приклади питань для інтерв’ю:

  • Що означає бути 20-річним(-ю) у вашій країні?
  • Розкажіть, хто ваш герой/героїня і як це – бути 20-річним у вашій країні;
  • Запитайте у свого героя/героїні, що на його/її думку визначає його/її найбільше?
  • Який світ оточує його/її? (Оберіть локацію та поясніть, чому?)
  • Як він/вона сприймає виклики? У професійному/особистому житті?
  • Хто головним чином впливає на героя/героїню політично, культурно, ….?
  • Що визначає його/її покоління у вашій країні?
  • Минуле чи майбутнє?
  • Які надії на майбутнє?
  • Чому він/вона сьогодні є такими, якими вони є?
  • Якими є його/її орієнтири в житті?
  • Хто найважливіші люди для вашого героя/героїні?
  • Що означає ЄС для нього/неї?

Заявка та відповідність критеріям

 

Усі кандидати повинні надати короткий опис свого відеосюжету та заповнити онлайн-форму (азербайджанськоюанглійськоюарабськоюбілоруськоювірменськоюгрузинськоюросійськоюрумунськоюукраїнськоюфранцузькою мовами на вибір), надавши необхідну інформацію.
 
У разі відбору, кандидати погоджуються надати всі необхідні документи, зокрема контракт, лист про наміри, передбачуваний бюджет, згоду про відмову від прав та оцінку ризику. Шаблони доступні для завантаження за посиланням: http://openmediahub.com/open-calls/application-documents/. Кандидати мають продемонструвати, що вони належним чином уповноважені юридичною особою виготовити та опублікувати свій відеосюжет, надіславши лист про наміри від уповноваженого представника. У цьому листі має бути зазначено про намір належного ЗМІ транслювати або опублікувати майбутній матеріал, а також вказана дата та контекст планованої трансляції або публікації.
 
Вимоги до кандидатів:

  • Медіа організації (наприклад, телеканали, інтернет-новинні компанії);
  • Журналістські організації (наприклад, асоціації, фонди), якщо вони можуть продемонструвати зобов'язання опублікувати сюжет в засобах масової інформації;
  • Аудіовізуальні продакшн-компанії;
  • Журналісти, які діють від імені будь-якого з перерахованих вище організацій.
  • Журналісти-фрілансери, які нададуть лист-зобов'язання опублікувати сюжет, підписаний телекомпанією.

Виняток: open media hub може вирішити, в кожному окремому випадку, що окремі журналісти або телевиробники мають право взяти участь у конкурсі без підтримки або схвалення від юридичної особи. Крім того, будуть розглядатися відповідні заявки від блогерів, влогерів та громадських журналістів, якщо вони зможуть продемонструвати послужний список із значною аудиторією на своїх платформах.
 

Бюджет:
Обсяг підтримки завжди відповідатиме темі, засобам масової інформації та країні, а також буде пропорційним до місцевих цін і тарифів у вашій країні.
Максимальний розмір гранту за:

  • Сюжет тривалістю до 1:45 хвилин: €800

Нове:
Успішні кандидати цього конкурсу також можуть отримати підтримку для трансляції або онлайн-публікації власного нового сюжету «Бути 20-річним» та інших матеріалів із серії «Бути 20-річним», які доступні на сайті open media hub.

Щоб створити серію сюжетів «Бути 20-річним» для своїх ЗМІ:
 
Кандидатам вітається запропонувати власний формат використання цих сюжетів:

  • Як серії відео матеріалів (з або без ведучого…)
  • Як телепрограми, в студії з гостями або без них
  • Як онлайн-публікацію
  • Як комбінацію форматів на декількох платформах - трансляція, онлайн та в соціальних медіа тощо.

open media hub підтримає:

  1. Графіку / студію
  2. Переклад та субтитрування місцевою мовою
  3. Оригінальну музику

Крім того, ви можете завантажити та використовувати слайди, розроблені omh, за наступними посиланнями:
omh being 20-slate eng /  https://vimeo.com/265558179
omh being 20-slate fr / https://vimeo.com/265553093
omh being 20-slate ar /  https://vimeo.com/265554987
omh being 20-slate ru / https://vimeo.com/265555899
 
Щоб ми могли допомогти вам скористатися цими унікальними історіями, надішліть приклад (формат, дизайн, тощо) того, що ви хочете створити, і детальний бюджет. Ви маєте підготувати ці деталі перед тим, як заповнюватимете нашу онлайн-заявку.
   

 

Кінцевий термін подачі заявок
25 травня 2018 р. – 21:00 Центральноєвропейський час (cet)

 

Рішення щодо відбору

25 червня 2018 р.
 
Контракти
Угоди про підтримку виробництва будуть надані та підписані до
25 липня 2018 р.
 
Кінцевий термін виробництва
Матеріали мають бути виготовлені та надіслані до
14 вересня 2018 р.
 

Детальні відповіді на поширені питання можна знайти тут: https://openmediahub.com/open-calls/faq/
Більше інформації: https://openmediahub.com/open-calls/
Будь ласка, з будь-яких питань, звертайтеся до:
Південь: productionsupportsouth@thomsonfoundation.org
Схід: productionsupporteast@thomsonfoundation.org

джерело: власне






Що ще читають на цю тему



Коментарів немає
Додати коментар


Коментар