2020-04-01 18:00:13
Ми і надалі продовжуємо співпрацю зі Стрийським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Сьогодні у рамках нашої рубрики «Правова допомога» консультація від Марії Николаїшин директора цієї про зміни у законодавстві, які стосуються безробітних осіб.
Про які зміни до законодавства розповісте сьогодні, пані Маріє?
29 березня 2020 року Уряд прийняв постанову, якою унесено зміни до Порядку реєстрації, перереєстрації безробітних та ведення обліку осіб, які шукають роботу. Власне, на цих змінах хочу зупинити свою увагу. Так, на період дії карантину надання особі статусу безробітної відбуватиметься одразу після подання нею заяви про надання такого статусу. Ця заява повинна відповідати формі, яка затверджена Державним центром зайнятості. Важливо, що допомога по безробіттю у такому разі здійснюється з першого дня реєстрації безробітного. Це зазначено у пункті 20 цього Порядку.
Згідно цього ж Порядку, на який Ви посилаєтеся, пані Маріє, особа, яка шукає роботу і подала заяву про надання статусу безробітного, зобов’язана подати кар’єрному раднику не пізніше сьомого календарного дня з дня отримання направлення на працевлаштування письмову відповідь роботодавця про працевлаштування або відмову у працевлаштуванні. Як діяти у такому випадку безробітному?
Дякую, дуже слушне запитання. Відтепер, але лише на період дії карантину, до особи, яка шукає роботу і подала заяву про надання статусу безробітного, не буде застосовуватися семиденний строк для активного пошуку підходящої роботи.
Разом з тим, у цей період працівники служби зайнятості напрацьовуватимуть заходи для поглибленого профілювання, будуть підбирати можливі варіанти підходящої роботи, формуватимуть комплекс заходів, які мають вжити кар’єрний радник та особисто зареєстрований безробітний, для працевлаштування або здійснення іншого виду зайнятості.
Суттєвим є і наступне нововведення: зареєстровані безробітні мають право не відвідувати службу зайнятості протягом 30 і більше календарних днів на період встановленого карантину. Зазначимо, що комунікація зареєстрованих безробітних і працівників служби зайнятості може відбуватися дистанційно – телефоном, електронною поштою.
Ми продовжимо спілкування з Вами, шановні читачі, аналізуючи новинки у законодавстві. Для отримання: правової інформації; консультацій і роз'яснень з правових питань; послуги зі складення заяви, скарги та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру); звертайтесь у зручний для Вас спосіб:
*зателефонувавши: 068 61 70 988 (Дрогобицьке бюро правової допомоги)
*надіславши запит в месенджер нашої фейсбук сторінки:
https://www.facebook.com/stryi.legalaid.ua/
*надіславши листа на адресу електронної пошти: е-mail: drohobych@legalaid.lviv.ua (Дрогобицьке бюро правової допомоги)
*skype: Дрогобицьке бюро правової допомоги
* залишити своє звернення у скриньці для звернень громадян
* зателефонувавши на гарячу лінію: 0800 21 31 03
Ви можете також скористатися:
Марічка Бойко
цей матеріал розміщено на правах соціальної реклами
джерело: власне